Aktivity projektu ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Projekt je zaměřen zejména na přímou práci v 10 - 15 školách. Terénní pracovníci projektu provádějí detailní zhodnocení jednotlivých žáků s motorickým či senzorickým postižením. Pro každého žáka je vypracována individuální zpráva, zahrnující diagnostiku motoriky, dete životního stylu, možnosti rozvoje, zapojení do pohybových aktivit v rámci předmětů i do mi aktivit. Po zmapování všech aspektů přistoupí odborní pracovníci k přímé práci s nastavením vzděláv a dalších vzdělávacích oborů, kde jsou zařazeny pohybové prvky nebo oblast životního stylu Se zainteresovanými pracovníky realizační tým dopracuje či pozmění IVP dle aktuálních potř postup plánování, realizace a evaluace IVP pro TV, případně komplexní IVP ve spolupráci se poradenským zařízením. Ve školách zároveň realizujeme tyto aktivity: • Edukativní program Paralympijský školní den - během této jednodenní akce mají všichni úč se aktivně zapojit do nejrůznějších sportů, ale i denních činností osob se ZP. Součástí beseda s osobou se ZP. • Teambuildingové akce - v areálu naší fakulty organizujeme jednodenní sportovní akce pro (ze zapojených škol), kde jsou integrovány děti s motorickým či senzorickým postižením. jsou zapojeni dobrovolníci z řad studentů UK FTVS. • Podpora volnočasových sportovních aktivit integrovaných studentů • Integrované příměstské tábory – pro žáky zapojené do projektu během letních prázdnin org každoročně 1 integrovaný příměstský tábor na FTVS UK. Další klíčovou aktivitou je zahraniční stáž pedagogických pracovníků ze zapojených škol, p podpořeno 10 pedagogů, kteří navštíví spolupracující zahraniční instituce v různých typech systémů (časová dotace 5-6 dnů).