PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D. ****************************************************************************************** * Konzultační hodiny ****************************************************************************************** Konzultační hodiny v SIS [ URL "https://is.cuni.cz/studium/kdojekdo/index.php?do=detailuc& ****************************************************************************************** * Vzdělání ****************************************************************************************** • 2002 – 2007 postgraduální doktorské studium na UK FTVS v Praze, obor Kinantropologie • 2005 stáž v Mezinárodní olympijské akademii (Řecko, Olympia) ****************************************************************************************** * Profesní charakteristika ****************************************************************************************** • 2019 -> vedoucí Oddělení pedagogiky (FTVS UK) • 2018 -> externí oponent Studia Kinanthropologica • 2018 -> externí oponent Studia Sportiva • 2012 -> FTVS UK (odborný asistent – Pedagogika, člen redakční rady časopisu TVSM) • 2012 – 2016 trenér atletiky v klubu PSK Olymp Praha – specializace skoky a víceboje (úro druhá liga až reprezentace ČR) • 2010 -> 2019 Bankovní akademie – Gymnázium a Střední odborná škola, a.s. (zástupce ředit vyšší stupeň gymnázia, garant předmětu, učitel zeměpisu a tělesné výchovy, koordinátor p od 2016, koordinátor pro grantovou a projektovou činnost od 2016) • 2010 -> Garant zeměpisné soutěže Pražský globus v kategorii B • 2009 -> Externí oponent Grantové agentury Univerzity Karlovy • 2009 Výzkumný ústav pedagogický Praha (národní didaktik a metodik geografie a geologie) • 2008 -> Člen komise Zeměpisné olympiády za kraj Hlavního města Prahy • 2004 -> 2011 Gymnázium Christiana Dopplera (garant předmětu zeměpis, učitel zeměpisu a t výchovný poradce od 2008, člen vedení školy v letech 2008 - 2010) • 2003 -> 2009 FTVS UK (asistent - sociální psychologie, grantový koordinátor pro projekty FP 6 a FP 7, od 2007 vědecký pracovník – grantová činnost) • 2002 -> 2003 Gymnázium Christiana Dopplera (učitel zeměpisu) ****************************************************************************************** * Výzkumné zaměření ****************************************************************************************** • Pohybové aktivity a životní styl pedagogických pracovníků • Aktuální otázky školní tělesné výchovy • Interakční styl učitelů tělesné výchovy ****************************************************************************************** * Výběr z publikační činnosti ****************************************************************************************** • Kotlík, K. (2020). Školní tělesná výchova – její pojetí a postavení v době pandemie Covi 86(3), 2-6. • Kotlík, K., Jansa, P. (2020). K současnému fenoménu osvobození z tělesné výchovy. TVSM, • Jansa, P., Kotlík, K. (2020). Pedagogika sportu a Pierre de Coubertin. Česká kinantropol 7-14. • Jansa, P., Kotlík, K. (2018). Denní režim a životospráva učitelů středních škol, Studia 68-80. • Kotlík, K., Jansa, P. (2018). Geografické aspekty životního stylu a životosprávy středoš tělesné výchovy. Česká kinantropologie, 22(3-4), 1-23.3 • Kotlík, K., Jansa, P. (2018). Porovnání věkové struktury učitelů středních škol mezi rok TVSM, 84(5), 2–9. • Jansa, P., Kotlík. K., Němec, J. (2018). Analýza interakčního stylu učitelů. Tělesná kul 3-10. • Kotlík, K., Jansa, P. (2017). Medical and Behavioral Characteristics of the Secondary Sc of Physical Education. In: M. Zvonař, Z. Sajdlová, Proceedings of the 11th International Kinanthropology (445-453). Brno: Masarykova univerzita. • Kotlík, K., Jansa, P. (2017). Reflexe interakčních stylů učitelů tělesné výchovy na zákl Česká kinantropologie, 21(1-2), 20-27. • Kotlík, K., Jansa, P. (2016). Interakční styly učitelů tělesné výchovy na základních a s školách. Studia Kinanthropologica, 17(3), 279-304. • Kotlík, K., Jansa, P. (2015). Vliv velikosti bydliště na vybrané aspekty životního stylu výchovy na základních školách. TVSM, 81(3), 2–8. • Jansa, P., Kotlík, K., Němec, J. (2015). Interakční styly budoucích učitelů tělesné vých kinantropologie, 19(4), 64-76. • Jansa, P., Kotlík, K., Němec, J. (2014). Komparace názorů a postojů české veřejnosti k ž pohybovým aktivitám a sportu. Praha: Karolinum. • Jansa, P., Kotlík, K. (2014). Pohybové aktivity učitelů tělesné výchovy. Studia Kinanthr 15(2), 65-74. • Jansa, P., Kotlík, K. (2014). Životospráva učitelů tělesné výchovy v České republice. In et al. Od výskumu k praxi v športe – 2013. Zborník vedeckých prác (s. 95–106). Bratislav technická univerzita • Kotlík, K., Jansa, P. (2013). Pohybové aktivity učitelů tělesné výchovy jako jednoho z d faktorů motivace dětí a mládeže ke sportu. In: Slepičková, I. Sport dětí a mládeže v sou společnosti. Praha: FTVS UK, 71-77. • Slepička, P., Slepičková, I., Kotlík, K. (2010). Divácká reflexe sportu. Praha: Karolinu • Kotlík, K., Slepička, P., Landa, P. (2009). Regionální aspekty sportovního diváctví. Těl 32(1), 54-70. • Kotlík, K. (2005). Mladí Evropané ve vědě 2005. Praha: FTVS UK. • Kotlík, K. (2004). Nové tváře ve vědě 2004. Praha: FTVS UK. ****************************************************************************************** * Seznam nejvýznamnějších projektů: ****************************************************************************************** • 2019 a dále The 32nd International Conference of Psychology (člen organizačního výboru – Psychology of Sport) • 2018 Transformace výuky skupiny předmětů pedagogiky do e-learningové podoby (IP UK 2018 řešitel) • 2015 Transformace výuky skupiny předmětů pedagogiky do e-learningové podoby (IP UK 2015 řešitel) • 2007 – 2009 Divácká reflexe sportovních utkání (GA ČR GA406/07/1459 – spoluřešitel) • 2005 Psychosociální determinanty chování fotbalových diváků (GA UK 390 – hlavní řešitel) • 2004 Psychosociální determinanty chování fotbalových diváků (IGA 700003 – hlavní řešitel • 2004 Psychosociální determinanty chování fotbalových diváků (IGA 700013 – hlavní řešitel • 2004 – 2005 hlavní organizátor mezinárodní studentské vědecké konference při UK FTVS (No 2004 a Mladí Evropané ve vědě 2005)