Doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc. ****************************************************************************************** * Konzultační hodiny ****************************************************************************************** • Konzultační hodiny SIS [ URL "https://is.cuni.cz/studium/kdojekdo/index.php?do=detailuc& ****************************************************************************************** * Profesní charakteristika ****************************************************************************************** • Ve spolupráci s děkanem fakulty založila studijní obor Management TVS a od roku 1996 půs Oddělení sportovního managementu UK FTVS • V pedagogické činnosti na fakultě je zaměřena na oblast managementu, marketingu a hospod sportovních organizací • Je vedoucí diplomových prací, školitelkou v doktorandském studiu a členkou a předsedkyní závěrečných zkušebních komisí pro marketing a management a ekonomii • Ve vědecké a výzkumné práci se zabývá teoretickou koncepcí marketingu sportu, marketingo sponzorováním sportovních subjektů a manažerskými činnostmi v oblasti sportu • Od roku 1999 členkou České marketingové společnosti a od roku 1997 členkou Vědecké spole kinantropologie. ****************************************************************************************** * Vyučované předměty ****************************************************************************************** • Základní management • Marketing • Management sportovních organizací • Marketing a sport ****************************************************************************************** * Studijní materiály ****************************************************************************************** • Okruhy otázek ke zkoušce z marketingu [ URL "FTVS-669-version1-otazky__marketing.pdf"] Marketing a sport 3. ročník • Darovací smlouva [ URL "FTVS-669-version1-darovaci_smlouva.ppt"] • Sponzorské smlouvy [ URL "FTVS-669-version1-sponzorske_smlouvy.ppt"] • SK Slávie - obchod, marketing, komunikace [ URL "FTVS-669-version1-sk_slavie.ppt"] ****************************************************************************************** * Trenérská škola ****************************************************************************************** • Management sportu - obsah kurzu [ URL "FTVS-669-version1-ut_management_sportu_1.ppt"] ****************************************************************************************** * Publikace ****************************************************************************************** Monografie • ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu. Praha : Olympia, 2009. 228 s. ISBN 978-80-7 • ČÁSLAVOVÁ, E. Management v tělesné výchově a sportu. (vybrané kapitoly). Praha : Karolin ISBN 80-246-0050-1. • ČÁSLAVOVÁ, E. Management sportu. 1. vyd. Praha : East West Publishing Company, 2000. 134 80-7219-010-5. • KNÝ, M., ČÁSLAVOVÁ, E. Organizační struktura Československého svazu tělesné výchovy. Pra Sportpropag, 1978. 79 s. Kapitoly v monografiích • ČÁSLAVOVÁ, E. (2015) Manažerské rozhodování v profesionálních sportovních klubech. In Ma rozhodování v praxi. ŠTĚDROŇ, B. a kol.. 1. vyd. Praha : C.H. Beck, kapitola 10, s. 155- • ČÁSLAVOVÁ, E. Sportovní management. Jansa, DOVALIL A KOL. Sportovní příprava. Vybrané ki obory k podpoře aktivního životního stylu. Rozšířené 2. vydání 2009 s podporou výzkumnéh MSM 0021620864. Příbram : Q-Art, 2009, s.278- 293.. ISBN 978-80-903280-9-9. • ČÁSLAVOVÁ, E. Sportovní management. Jansa, DOVALIL A KOL. Sportovní příprava. 1. vydání Q-Art, 2007, s.250- 267.. ISBN 80-280-8-3. Původní vědecké práce Publikované v zahraničních impaktovaných časopisech • ČÁSLAVOVÁ, E., KRAFT, J. VORÁČEK, J. Diagnostics of Personal Work at Sport organizations Republic. Inžineriné Ekonomika. Engineerings Economics. vol. 22, no. 5, 2011. pp. 519 – 1392-2785. Full Text [ URL "http://www.inzeko.ktu.lt/index.php/EE/article/view/970/1061" • ČÁSLAVOVÁ, E., PETRÁČKOVÁ, J. The brand personality of large sport events. Kinesiology. 43, č.1 , 2011. s.91-106. ISSN 1331-1441. Full Text [ URL "http://hrcak.srce.hr/index.ph show=clanak&id_clanak_jezik=103825&lang=en"] • ČÁSLAVOVÁ. E. The financial management of sportclubs in the Czech republic. Kinesiology. s.1-9. ISSN 1331-1441. Publikované v zahraničních recenzovaných sbornících • ČÁSLAVOVÁ, E., VIŠNĚVSKÝ, A. Identification of Ice Hockey world Championship Internation Event through Brand personality. In Conference proceeding World Academy of science, engi technology, Amsterodam The Netherlands Aug. 04-05, 2016, 18 (8) Part I, EISSN 2010-3778, index 53, i10-index 553. • ČÁSLAVOVÁ, E., VRANÝ, M. Quality of Sportservices of Commercial Health and Fitness Facil (Czech Republic). In Services Quality in Sport. Madeira : 6th Congress of the European A Sport Management. 1998, p.2.1 – 2.7. • ČÁSLAVOVÁ, E. Contemporary Conception at Teaching Future Professionals in the Subject of Management at Faculty of Physical Education and Sport, Charles University, Prague. In Pi (editor). 4th European Congress of Sport Management. France, Montpellier : 1996, s. 237- Publikované v zahraničních recenzovaných časopisech • ČÁSLAVOVÁ, E., KRAFT, J. VORÁČEK, J., BÁRTOVÁ, M. Economic context of volunteering and l sport. Economics.(Ekonomika).vol. 93(2), 2014. p. 116 – 130. ISSN 1392–1258. • BELOVSKI, S., ČÁSLAVOVÁ, E. Advertising reshaped – new trends bring new challenges. How them? Marketing science&Inspirations. 2,  2016. pp 14-24. ISSN 1338-7944 Publikované v domácích recenzovaných časopisech • ČÁSLAVOVÁ, E., ČMAKALOVÁ, H.  Competition and customer loyalty of fitness centres in the compared to the Prague-West area. Studia sportiva. 1, 2015.  pp. 144-151. ISSN 1802-7679 • ČÁSLAVOVÁ, E., DVOŘÁK, J., VORÁČEK J. Attitudes of companies to sport sponsorship in the during the economic crisis. Acta universitatis Carolinae Kinanthropologica. vol. 50 (1), ISSN 1212-1428. • ČÁSLAVOVÁ, E., HERCÍK, P. Konkurence fitness klubů světových řetězců v regionu Praha a l zákazníků. Česká kinantropologie, 2012, roč. 16, č. 3, s. 159-173. ISSN 1211-9261. • ČÁSLAVOVÁ, E., PETRÁČKOVÁ, J. Brand Management: Perceiving of Summer Olympic Games Brand Public. ACC Journal. 2011, XVII, 2. ISSN 1803-9782. s. 28-33. • ČÁSLAVOVÁ, E., KRAFT, J., VORÁČEK J. Segment trhu práce: personální práce a požadavky na organizacích sportu na území hlavního města Prahy. Česká kinantropologie. 2010, 14, č.3. s. 39–49. • ČÁSLAVOVÁ, E., PETRÁČKOVÁ J. Jak Češi vnímají identitu značky letních olympijských her. kinantropologie. 2009, č.2, 108-117. • ČÁSLAVOVÁ, E. Sportovní marketing přitahuje firmy i jednotlivce. Marketing magazine. 11 10. s.6-8. • ČÁSLAVOVÁ, E. Zdrojové financování sportovních zařízení v USA a v Evropě. Ekonomie a man 2006. s.20-29. ISSN 1212-3609. • ČÁSLAVOVÁ, E. Marketingové aspekty sportu. Ekonomie a management. č.4 , 2001. s.26-30. I • ČÁSLAVOVÁ, E., BERKA, P. Podíl příjmů z reklam a darů na příjmech sportovních klubů a tě jednot. Česká kinantropologie. 1999, č.2, s.21-39. • ČÁSLAVOVÁ, E. Prodej sportovní reklamy. Marketing a komunikace. Česká marketingová spole 2, s.29-31. • ČÁSLAVOVÁ, E., VRANÝ, M. Kvalita tělovýchovných a sportovních služeb ve vybraných pražsk na bázi živnostenského podnikání fyzických osob. Česká kinantropologie. 1998, č.1, s. 41 • ČÁSLAVOVÁ, E. Aplikace současných poznatků při formování vědního oboru sportovní managem Česká kinantropologie. 1997, č.1, s. 75-82. • ČÁSLAVOVÁ, E. Current Problems of Sport Sponsors in the Czech Republic. Rewiev of the Cz Comitee. 1996, č. 5, s. 35-36. • ČÁSLAVOVÁ, E. Management tělesné výchovy a sportu na FTVS UK. Tělesná výchova a sport ml č.12, s. 7-9. • ČÁSLAVOVÁ, E. O sportovním sponzoringu. Grant. 1995, č.12, s. 12. • ČÁSLAVOVÁ, E., PIPPAL, Z. Fitcentra a jejich prosperita. Tělesná výchova a sport mládeže 10-13 Publikované ve sbornících • ČÁSLAVOVÁ, E. Nové impulsy ve sponzorování sportu. Konference Management a marketing spo ruchu v Ústí n. L. Západočeská univerzita v Plzni. 2009. ISBN 978-80-7043-801-5