PhDr. Josef Voráček, Ph.D. ****************************************************************************************** * Konzultační hodiny ****************************************************************************************** • Konzultační hodiny SIS [ URL "https://is.cuni.cz/studium/kdojekdo/index.php?do=detailuc& ****************************************************************************************** * Profesní charakteristika ****************************************************************************************** • Josef Voráček je absolventem FTVS UK v Praze, kde absolvoval studijní obor Management TV • Ve své diplomové práci se věnoval marketingovému výzkumu na téma olympijských her v Praz • V pedagogické činnosti se zabývá výukou managementu, public relations, průzkumu trhu a m ****************************************************************************************** * Informace pro studenty ****************************************************************************************** • Pokyny k realizaci bakalářské praxe [ URL "FTVS-674-version1-praxe_bc.doc"] • Potvrzení o vykonané praxi - formulář [ URL "FTVS-674-version1-formpraxe.doc"] ****************************************************************************************** * Vyučované předměty ****************************************************************************************** • Základní management • Marketing • Personální management • Průzkum trhu • Odborná praxe • Management lidských zdrojů • Public relations ve sportovních organizacích ****************************************************************************************** * Publikace ****************************************************************************************** • ČÁSLAVOVÁ, E., DVOŘÁK, J., VORÁČEK J. Attitudes of companies to sport sponsorship in the during the economic crisis. Acta Universitatis Carolinae Kinanthropologica. 2014, vol. 5 – 70. ISSN 1212-1428. • ČÁSLAVOVÁ, E., KRAFT, J., VORÁČEK J., BÁRTOVÁ, M. Economic context of volunteering and l sport. Ekonomika (Economics). 2014, vol. 93, no. 2. p. 116 – 130. ISSN 1392–1258. • VORÁČEK, J. Teoretické přístupy k lidským zdrojům v oblasti sportu. Konference Scientia Univerzita Karlova v Praze, Fakulta tělesné výchovy a sportu. 2014. ISBN 978-80-87647-14 • VORÁČEK, J. Zážitkem k dobrému image – účinné sportovní PR eventy. Marketing & komunikac 23, č. 1, s. 19-20. ISSN 1211-5622. • VORÁČEK, J. Public Relations ve sportovních organizacích. 1. vydání. Praha: Karolinum, 2 978-80-246-2027-5. • VORÁČEK, J. Nová média v marketingové komunikaci sportovních klubů. Konference Scientia Univerzita Karlova v Praze, Fakulta tělesné výchovy a sportu. 2012. ISBN 978-80-86317-92 • ČÁSLAVOVÁ, E., KRAFT, J. VORÁČEK, J. Diagnostics of Personal Work at Sport organizations Republic. Inžineriné Ekonomika. Engineerings Economics. vol. 22, no. 5, 2011. pp. 519 – 1392-2785. • VORÁČEK, J. Využití internetu v public relations sportovních organizací. Konference Scie Praha. Univerzita Karlova v Praze, Fakulta tělesné výchovy a sportu. 2011. ISBN 978-80-8 • ČÁSLAVOVÁ, E., KRAFT, J., VORÁČEK J. Segment trhu práce: personální práce a požadavky na organizacích sportu na území hlavního města Prahy. Česká kinantropologie. 2010, 14, č.3. s. 39–49. • VORÁČEK, J. Výzkum veřejného mínění o pořádání olympijských her v Praze. Konference Mana a marketing sportu a cestovního ruchu v Ústí n. L. Západočeská univerzita v Plzni. 2009. 978-80-7043-801-5