Mgr. Jakub Kokštejn, Ph.D. ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** • Informace pro studenty [ URL "https://is.cuni.cz/studium/kdojekdo/index.php?do=detailuc& ****************************************************************************************** * Profesní charakteristika ****************************************************************************************** • 2007 – Mgr. v oboru Tělesná výchova a sport, Univerzita Karlova v Praze, Fakulta tělesné sportu • 2012 – Ph.D. v oboru Kinantropologie, Univerzita Karlova v Praze, Fakulta tělesné výchov ****************************************************************************************** * Odborné zaměření ****************************************************************************************** • Problematika individuálního a týmového herního výkonu a jeho složek ve fotbale. • Problematika pohybové aktivity, motorické koordinace, motorických dovedností, pohybové z a mládeže. ****************************************************************************************** * Vyučované předměty ****************************************************************************************** • Brankové sportovní hry • Pohybové hry • Výzkum ve sportovní specializaci – sportovní hry • Odborná praxe II. trenérství – sportovní hry • Didaktika sportovních her ****************************************************************************************** * Publikace ****************************************************************************************** • Murawska-Cialowicz, E., Wolanski, P., Zuwala-Jagiello, J., Feito, Y., Petr, M., Kokstejn Goliński, D. (2020). Effect of HIIT with Tabata Protocol on Serum Irisin, Physical Perfo Composition in Men. International Journal of Environmental Research and Public Health, 1 • Kokstejn, J., Musalek, M., Wolanski, P., Murawska-Cialowicz, E., & Stastny, P. (2019). F skills mediate the relationship between physical fitness and soccer-specific motor skill soccer players. Frontiers in physiology, 10, 596. • Kokstejn, J., & Musalek, M. (2019). The relationship between fundamental motor skills an skills in elite young soccer players. Journal of Physical Education and Sport, 19, 249-2 • Steffl, M., Kinkorova, I., Kokstejn, J., & Petr, M. (2019). Macronutrient Intake in Socc Meta-Analysis. Nutrients, 11(6), 1305. • Kokštejn, J., Musálek, M., & Tufano, J. J. (2018). construct Validity of the Movement as for children-Test in Preschool children with respect to age and gender. Frontiers in ped • Musalek, M., Pařízková, J., Godina, E., Bondareva, E., Kokštejn, J., Jírovec, J., & (2018). Poor skeletal robustness on lower extremities and weak lean mass development on calf: normal weight obesity in middle-school-aged children (9 to 12). Frontiers in Pedia • Kokštejn, J., Musálek, M., & Tufano, J. J. (2017). Are sex differences in fundamental mo uniform throughout the entire preschool period?. PloS one, 12(4), e0176556. • Musalek, M., Kokstejn, J., Papez, P., Scheffler, C., Mumm, R., Czernitzki, A. F., & Kozi Impact of normal weight obesity on fundamental motor skills in pre-school children aged Anthropol Anz, 74(3), 203-12. • Kokštejn, J., Musálek, M., Šťastný, P., & Golas, A. (2017). Fundamental motor skills of at the end of the preschool period. Acta Gymnica, 47(4), 193-200. • Musalek, M., Kokstejn, J., Papez, P., Jírovec, J., & Honsová, S. (2017). Relation Betwee Fat and Fundamental Motor Skills in Pre-School Children age 3-6 years. Sport Mont, 15(2) • Frýbort, P., Kokštejn, J., Musálek, M., & Süss, V. (2016). Does physical loading affect and accuracy of tactical decision-making in elite junior soccer players?. Journal of spo medicine, 15(2), 320. • Psotta, R., Hendl, J., Kokštejn, J., Jahodová, G., & Elfmark, M. (2015). Development of motor functions in 7–15-year-old children: The Czech national study. Acta Universitatis Kinanthropologica vol. 50, 2–2014, 87. • Kokštejn, J., Psotta, R., & Frýbort, P. (2012). Relationships between levels of motor co attention and physical activity in children: The mediation model. Acta Gymnica, 42(4), 2 ****************************************************************************************** * Nabídka témat závěrečných prací ****************************************************************************************** • Hodnocení vztahu mezi úspěšností ve hře a úrovní vybraných indikátorů herního výkonu (te kondice, psychika) • Hodnocení pohybové aktivity pomocí akcelerometrů a písemného dotazníku • Úroveň psychických procesů a osobnostních charakteristik a jejich vztah k subjektivnímu výkonnosti hráče trenérem • Úroveň psychických procesů a osobnostních charakteristik a jejich vztah k velikosti pohy v utkání • Vztah mezi motorickou koordinací a základními pohybovými dovednostmi u dětí a mládeže • Hodnocení vnějších ukazatelů pohybového zatížení pomocí GPS technologie • Hodnocení vnějších ukazatelů pohybového zatížení v odlišných formátech malých forem her • Ověření účinnosti intervenčního programu pro rozvoj motorické koordinace a základních mo dovedností • Ověření účinnosti intervenčního silového programu pro rozvoj vybraných kondičních složek • Analýza vybraných herních činností/herních principů v utkání • Analýza chování trenéra v tréninkovém procesu • Analýza struktury tréninkového procesu v různých obdobích (přípravné, závodní)