2016-2020 Karlova Univerzita, Fakulta tělesné výchovy a sportu – doktorské studium na katedře gymnastiky v oboru Kinantropologie. Doktorská práce na téma: Ověření rytmických schopností u vysokoškolských studentů v oblasti vzdělávání Tělesná výchova a sport.
2020 Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku (Polsko) – studijní stáž za účelem spolupráce na vědeckém výzkumu a jeho aplikace na místní univerzitě. Výzkum: Ověření rytmických schopností u vysokoškolských studentů v oblasti vzdělávání Tělesná výchova a sport.
2014-2016 Karlova Univerzita, Fakulta tělesné výchovy a sportu – magisterské studium v oboru Tělesná výchova a sport se zaměřením na Aktivity podporující zdraví /AZ/
2011–2014 Karlova Univerzita, Fakulta tělesné výchovy a sportu – bakalářské studium v oboru Tělesná výchova a sport se zaměřením na Aktivity podporující zdraví /AZ/
Na katedře gymnastiky pracuje jako odborná asistentka od roku 2017.
Ve vědecké a odborné práci se zaměřuje na diagnostiku hudebně-pohybových schopností a dovedností, tvorbu hudebně-pohybových programů a na teorii a didaktiku gymnastiky.
V roce 2017-2019 působila na pozici redaktorky a reportérky ve sportovním zpravodajství TV Nova.
2017-2020 Grantová Agentura Univerzity Karlovy (GAUK) – číslo projektu: 1162218 (Měření rytmického cítění u studentů vysokých škol v oblasti vzdělávání Tělesná výchova a sport)
Seznam publikací viz:
https://orcid.org/0000-0002-9092-4009
Publikace
Kašparová, A., Doležalová, K. & V. Novotná. (2021). Creation of a test battery for the evaluation of rhythmic feelings in university students in the field of Physical Education and sport. Science of gymnastice, 13, (2), 231 – 241. doi: 10.52165/sgj
Kašparová, A. (2020). Ověření rytmických schopností u vysokoškolských studentů v oblasti vzdělávání Tělesná výchova a sport. (Disertační práce). Praha: UK FTVS. Dostupné z: https://is.cuni.cz/studium/dipl_st/index.php?id=f5dcb851e163e891ee1426c772e26a4d&tid=3&do=main&doo=detail&did=185928
Kašparová, A. (2020). Rytmické cítění (40–47). In Novotná, V. a kol. Programy gymnastiky a tance. Praha: Karolinum, 169 s. ISBN 978-80-246-4599-5.
Kašparová A., a V. Novotná. (2019). Rytmické cítění u studentů UK FTVS a jeho posouzení v praxi. In Studia Kinanthropologica, XX., 2019, (1), 35-40. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovy a sportu. ISSN 1213-2101
Kašparová A., a V. Novotná. (2019). Aplikace testů pro posouzení rytmického cítění u studentek HAMU. In Sborník příspěvků z mezinárodní studentské vědecké konference Scientia Movens dne 9. dubna 2019. (s. 20-26). Praha: UK FTVS. Dostupné z: https://ftvs.cuni.cz/FTVS-515-version1-sbornik_scientia_movens_2019.pdf
Kašparová, A. a Novotná, V. (2018). Návrh tvorby testů pro posouzení rytmického cítění u studentů VŠ. Sborník abstraktů z konference Fórum kinantropologie. Moravec: UK FTVS.
Kašparová, A. a Novotná, V. (2018). Návrh tvorby testů pro posouzení rytmického cítění u studentů VŠ. In Sborník příspěvků z mezinárodní studentské vědecké konference Scientia Movens dne 27. února 2018 (s. 46-52). Praha: UK FTVS. Dostupné z: https://ftvs.cuni.cz/FTVS-515-version1-sbornik_2018_02_25c_final_kontrola1.pdf
Kašparová, A. a Novotná, V. (2017). Měření rytmického cítění u studentů vysokých škol v oblasti vzdělávání Tělesné výchovy a sportu. Sborník abstraktů z konference Fórum kinantropologie. Moravec: UK FTVS.
Kašparová, A. a Novotná, V. (2017). Možnosti ověření rytmických schopností u vysokoškolských studentů v oblasti vzdělávání tělesná výchova a sport. In Sborník příspěvků z mezinárodní studentské vědecké konference Scientia Movens dne 7. března 2017 (s. 95-99). Praha: UK FTVS. Dostupné z: https://ftvs.cuni.cz/FTVS-515-version1-sbornik_sm_2017.pdf
Kašparová, A. (2016). Rozvoj rytmického cítění prostřednictvím hudebně pohybových cvičení u gymnastek mladšího školního věku. (Diplomová práce). Praha: UK FTVS. Dostupné z: https://is.cuni.cz/studium/dipl_st/index.php?id=f5dcb851e163e891ee1426c772e26a4d&tid=2&do=main&doo=detail&did=168650
Kašparová, A. (2014). Rozvoj základních lokomočních dovedností prostřednictvím her a pohybových činností u dětí předškolního věku. (Bakalářská práce). Praha: UK FTVS. Dostupné z: https://is.cuni.cz/studium/dipl_st/index.php?id=f5dcb851e163e891ee1426c772e26a4d&tid=1&do=main&doo=detail&did=133761